12.09.2006

"igaühe hinges on revolutsioon.."

Vaata, kulla Virgilius. Sa mõtled, et kas siin tartus ka keegi mõnikord käib? Mõnikord ikka! Mõnikord suisa, ei saa erinevatel põhjustel siit lahkuda - mis on totter!
Ja tervitan sind. Lubasin ka, et arusaamatusi enam ei räägi - selliseid, millest ainult mina aru saan. Aga nüüd ma teen seda jälle ja ajan kõik tartu süüks! Isegi tallinnas, sest tegelt ei ole linnal ju vahet. Inimesi, tegevusi ja ameteid saab liigitada : tartu või ebatartu. (see ei ole positiivne kompliment. Ulrika sai sellest just aru)

Reedel oli westus kella kuue tee, virgilius ja mirr, te olite kohal. Kella nelja aeg käis peast läbi, kas võiks ruttu-ruttu tallinna sõita, ehk jääme vaid veidi algusest hiljaks. Oma sõbrale ma seda ideed ei pakkunudki - milleks kulutada häält ja sõnu. Aga oleks mul auto, oleks ma tõepoolest tulnud. Mis siis ikka. Ma pean ausalt ütlema, et ma astusin korraks Popsidelt läbi. Siis aga vaatasin Borat'it mis filmina ja originaalis kestis poolteist tundi, kuid lõpuks kujunes terve õhtu parajaks Borat'iks. Ja õhtu oli pikk, päädis küll õiges voodis, kuid viimasena sisaldas zavoodi, mis ei suutnud minu ja karli Borati tuju kuidagi tervendada.

Täna siis. Ikka siin alevikus, emajõe kaldal. Kui me virgiliusega seiklusmõtteid avaldame, siis aga palun : mina ei tunne end emotsionaalselt hästi, kuid tervis on korras. Virgiliusega on veidi teised lood - küll kirgastunud, aga organism ei taha loobuda voodist õue kasuks. Vaatame mis saab, ehk võtab vana ikka kargud alla.

Seiklusest heal kontserdil : Svjata Vatra plaadiesitlus ja Vägilaste kontsert Lutsu teatrimajas oli mõnus. (mida ei olnudki teisiti ette prognoositud, muide!) Istumise kontsert - see oligi sobilik. Ikka on harjutud meeletu massiga folgil, kus kõik folgilised tantsivad ja kaasa mängivad. Sügisel Lõikuspeol, kus Mirjam mugavamaks trallimiseks ka saapad jalast võttis, ei oleks selline istumine ja vaikselt kuulamine töödanud.
Aga väga mõnus oli. Kõige selle külma aja, kooli ja töö jura sisse surts sooja, ilusat muusikt kulub KÕIGILE ära. Kahjuks Urlika tallinna kontserdile eile ei jõudnud, kuigi ma soovitasin ja oleksin tahtud, et ta neid samu asju näeb ja tunneb, mida mina. Noh, siis selleks jääbki järgmine kord! Svjata Vatrat nimetan korra veel, ilus nimi! Ja mul on nüüd ka mitu lemmiklugu ja paar uudset tantsuliigutust tagataskus tutvustamiseks, nii igaks juhtumiks.

"..lase hingel hingata. Igaühe hinges on revolutsioon, lase südamel rääkida"

Nüüd on küll viimane aeg Viirel käskida kargud alla võtta talle helistades ja "teatud" võtteid kasutades. Kes teab, millal siia vammist(õnneks) senipuutumata alevikku jälle juhtub. Saksamaal peab käima, põltsamaal või paides, vanaema juures. Pealegi on jõulud ukse ees. Üks väärib küll märkimist : tallinnas on nulg, aga tartus kuusk.

Ja just sõnumineeris armas-kallis Egon, see naljamees, teate küll. Gentel-Dentel tuleb telekast. Vist on õige, et ta täna tuleb. Hiljem juba oleks ebameeldiv.

T.

1 comment:

fant3 said...

Teate, te olete nii toredad! :)


aga, TRIIN, ma tahan Sind varsti näha. Saame kokku, jagame küüslauku ja oleme ilusad. Onju. Alati.

m.l.