12.22.2006

Nüüd kohe, stardime Tühmä (õde)ga Lammasmäele. Isa lubas poest osta suure pekitüki ja see õhtul naelaga kirsipuusse lüüa - lindudele jõulumaiust. Poodides pidavat müügil olema ka 27 kroonine laadung sihvkasid, teri jne. Isa ütles, et ta söödab oma maja ümber tiirutavaid linde nii lahkelt ja rikkalikult, et nad peaksid varsti prisketeks broileriteks muutuma.
Täta Mann kudus mulle sügisel vesti. See vest on mõõtudes, nagu ma viimati kolme aastane olin. Roheline lõbus naba-vest.. täna helistas vanaema ja käses vestike Lammasmäele kaasa võtta. Mitmepäevase (jõulu)festivali ajal saab sellest soe päris pikk vest, mis külma tuule eest mind edaspidi hoiab.
Praegu joon kohvi ja mõtlen, mis varustuse pean risti-rästi eestimaal tuuritamiseks pagaasnikusse litsuma. Samas olen alustanud jõulule iseloomuliku õgimisega juba. Lumega oleks muidugi toredam, aga võtame seda kui sügist.
Jaa mis on ikkagi kõige olulisem tänase päeva pihta : ma sain raamatupoest viimase "Vana Viha", mida kohe vanalinnatänavatel nautlesin. See on minu esimene roosa, sametist ja kuldsete kirjadega. Tühmä ütles selle peale "see on paljudel e.simene".
Ma ei viitsi ikka veel omi asju kokku panna. ootan kui Tühmä tuleb ja vaatan, kui ta on närviline, siis liigutan ennast. Kui paistab rahulik, kutsun ta veel ülesse ja..

muide veel. vaatan oma 8. korruse aknast, et mustamäel elavad jube jõukad ja pidutsejad inimesed. just sealt paistab mitu õhtut järjest, väikeste vahedega minuni värviline ilutulestik.

republic of china

No comments: