1.13.2007

Õunaaed

Põhimõtteliselt on reede. Kell saab kohe seitse..hommikul. Raske on seda öelda. Ühesõnaga, ärkasin reede hommikul peale Marise sünnat kell 8.15 hommukul. Päeval tegin tööd ja arvestades minu uneprobleeme ei jäänud õnneks õhtu poole kodus magama. Õhtul leppisin hoopis kohtumise Viirega. Et lähme välja õhtust sööma. Ja õhtusöögist kujunes kõik see, mis kujunes. Nüüd, 06.59 laupäeva hommikul olen pesnud hambad ja näo. Isegi läks hästi: ma olen paldiski maanteel! Ja väsinud ka. Aga mitte liialt: koheselt und ei tule ja samas ei pea paldakat võtma, sest kui ma pikali viskan-küll ma siis juba magan. Ja õndsalt kolmeni välja, nagunii.
Aga kellega mul täna/eile kohtuda õnnestus. Esiteks oldekatega, sest Hunt on oldekate nn "hubane pesa". Siis muidugi Egon. (ma loodan, et sa juba täna kell 12.00 soome laevale jõuad!). Egoni, Viire ja Egoni sõbraga oli suur tung välja mõelda bändi nimi. See, kas meil mingi bänd omavahel toimib, pole oluline. Lähtusime meist endist neljast, inimestest. Inspiratsiooni pakkus lühifilm "tulnukad". Logo tegime ka. See kõik tuli väga ropp. Ja lahe! *** Kui ma vaid võiks.."Tehtud on: ***" ja logo ***. Kui ma vaid võin..
Veel nägin Kristjan Laasi ja Kaarelit. Täiesti ootamatult. Ja Peetersoo Kaarelit muidugi ka.
Viire, Mirru ja minu kohta on öeldud ÕunaAed. Lapsepõlve, vanaema õunaaed. Ja miks ei, kunsti-Urmo (:

Palun, head ööd. Balti vaksali banngoogid.
t.

No comments: