2.17.2007

jätan maha

laupäev. 12.04
Ohh ma magasin täna nagu inimene:) nagu normaalne inimene. ei ärganud ühtegi korda öösel üles, värisenud, köhinud ega neelanud tabletutškaid. Minu haigusteate peale aktiveerusid armsad pereliikmed. Kahjuks ei saanud nendega iga päev rääkida, sest vahepeal ei olnud häält või kõhulihased ja kurk olid väga valusad. Vanaisa sai iga-aastase tuusiku(!) Seli sanatooriumisse. Helistasime ja rääkisime, tal on küll väga mõnus äraolemine:) Kui inimestel on ilmatu hea olla, siis tunnevad et võivad teha 'ükskõik mida ja kohe'. Erka pakkus, et sõidab tallinna mind lohutama ja ravima. Lõpuks jäi ta ikkagi lumise looduse rüppe, vanasse mõisa. Minu perearsti kabinetis toimub mingi jama, aga sellest ma rääkima ei hakka.
"kuule olen kuulnud jah, et mingi gripp liigub ringi..". ffs. Iga päev?
Praegu tegemata töö hulgale mõeldes tuleb uus köhahoog ja silmapõletik. Samas, lugesin nende 5 päeva jooksul vanu lehti, tekste ja mõtteid. Peale tartu maratoni võib juba kevadepäikest ootama hakata:) See annab kõrgelt vaadates powerit viimase kellani vastu pidada. Lähivaatluse jaoks on teist energiaallikat vaja, kahjuks-paraku.
Mallega ütlesime, et küll hakkab häid asju ka juhtuma. Seni, oleme terved!

Rändajaid tervitab eesti pind.

No comments: