5.20.2007

Reedel tähistasime Mariliisi sünnipäeva. Vestlus LoodusKaitse'alaga. Triin: "Ma lähen Mariliisi sünnipäevale." Loodus: "Nojah, ma vist ei tule. Ma väga ei meeldi talle." Ei tea jah...
Hästi palju üritusi ja inimesi oli reedel linnapeal(Ateena). Kahjuks kadus mu ülestähenduste nutsak Sadamateatrisse, aga mäletan, et "Mariliis jõi ennast kinni", Lutsu majas hüüdis mingi mees: "Tort võidab!", Siku kaaslane Urms seletas midagi järgmist "Kõige asendus, mis saab olla asendatud".
Laupäeval Lutsus seletati Karlile: "Otsusta ära, oled külm või kuum, laveerimine on hammastele halb".
Neljapäeval remontisime hevimeeste kolaladu ja õhtu pimeduses käisime Gunnar Grapsi haual.
Kalmistult tagasi sõites rääkisime folk ja hevi muusikast. Sussil oli "Kampsunite" kohta nii mõndagi vürtsikat öelda ;).

3 comments:

mariliis said...

Ma arvan Triin, et sa peaksid lõpetama sellesisuliste piltide ülesriputamise, kus mul on nägu nagu väljaveninud botoximodellil. Tegelikult ma olen ilus.


Aga Loodus Kaitseala hängis pärast veel Maailmas ja Keiu kinnitusel olla pärast hommikupoole ühelt noormehelt ümbertkinnihoides kuhugi vaarunud.

Kassid, auh! said...

Pildid läbivad eelnevalt tsensuuri. Ju on see sinu enda praak(pole midagi, kui ei mäleta) ;D Aga tegelikult on ilus!

LoodusKaitse - no ma ei tea...
;)

Kassid, auh! said...

Puhas tagarääkimine:D