12.12.2006

Kaareli

Kohati ei usu ma ka ise, kuid tõepoolest on mu arvutis juba vähemalt kaks aastat olemas fail "Kaareli". Mõtlen, kas failil on vaja eksisteerida ja pealegi..minu arvutis. Ja et mida ta sisaldab.
Hängisin interneeduses ja leidsin kaarli uue blogi. Blogi nimi on geniaalne! Kui ma peaks kaarlit kuidagi lühidalt iseloomustama, siis ma ütleks ka "alasti tuli kaarel". http://alastitulinma.blogspot.com/
Teadaanne viirele ja mirrile(üldse kõigile neidudele, kes end puudutatuna tunnevad) : Kaarel ei tööta enam Bassos, vaid Nokus.
Sama kuldsed sõnad, kui Sussi "ära karda, see on auto" on kaarli "ei ma preagu ei taha, ma olen purjus".

eriti Kaareli, T.



3 comments:

Kaarel said...

Et siis mida?
Ärge lugege seda lehte. Lugege parem seda raamatut. Siis saate ehk aru.

Kassid, auh! said...

Ei Kaarel, me loeme seda raamatut JA leome LEHTE ka (:

Tead ju küll, keda kiusatakse - neid, kes meeldivad!

Kaarel said...

Neile, kes meeldivad, tuleb helistada ja välja kutsuda hoopis.