1.21.2007

Heade Busside linn

Ulrika: "ma olen preagu filmis"

Päris Marileenu järele tegev Siim Andreson: "Palju tänu minule teie poolt" "Aga sa vabal ajal oled muidu normaalne?"

Meie Marileen: "Sa sõitsid mingi(?) naisega(?) viljandisse ja mulle ei helistanud?"

"Kuule et..mu ema on õmbleja ja..ma elan nagunii siin ligidal niiet..niiet..sa oled päris ilus ja.."

Laupäeva öösel juba sadas õrna lume-laadset. Aga see oli kõigest näidis!
Hea on, sest isegi talvel võib pühapäeva olemasolust mööda vaadata, nagu seda teevad Mirr ja Virgilius(Viire), kes tunnike tagasi istusid tartu bussile. Sammud seatud tallinna rokiateljee sünnipäevale, mille vip-tüdruk Mirr igaljuhul on! Aga veel parem on see, et Viire jääb Heade Busside linna. Kuniks? Vahet ei olegi, sest nii vaatan mina ka talvest mööda.
Tähendab, tallinn on oma rikkusel lasknud tartu jõuda, mille kesklinna pääsemiseks pead harilikult kaubarongi taga tsirka 14 min ootama, väljendudes zavvi oma-Velbaumi kujul. (Tunnistajaid rohkem kui kümme!).

Tähendab, ****pead, Me oleme filmis "Miiduranna".

1 comment:

B.M said...

No ma vaatasin eesti filmiklassika tippteose "Tulnukas" ära.

täitsa vittus.