5.30.2007

Roosa loeb

Oh täna on nii heitlik ilm. Vihmane. Panin O-õhtule minnes jalga oma valged ümara ninaga kingad. Litrite ja pärlitega noh. Meeletu vihm sadas taevast. Ma pidin tagasi tuppa minema ja tennised jalga panema (kingad vahetan W-s tagasi) sest vastasel juhul oleksid kingad märjaks saanud. Aga ilm on tõeliselt...värske. Ja see loeb.
Hommikukohvi jõin oma lemmiktassist oma lemmikul kellaajal. See on lihtsalt niiii mina!
Kallistasime täna ühe sõbrantsiga. Ta teab täpselt, mida ma tunnen ja mõtlen - sõnu pole vaja. See loeb.
Nii meeletu, ma sõin täna kringlit ja võileiva torti(oma lemmikasjade: lõhe, oliivide jne.ga). Nii vaba on vihmalopmides pläterdada, terve kodutee ma nautisin vihma langemist ja sametist kevad-suvist tuult. See loeb.
Tahaks õudsalt luuletada, aga ma ei leia neid õigeid sõnu. Aga ma olen ka täitsa kindel, et õigel ajal leiavad nemad mind.
Ma arvan, et lähen täna vara voodisse. Kuigi...see pole ju üldse minulik.
Mõnikord peabki tegema selliseid asju...

No comments: