5.29.2007

Silmamõõt

Kaspar Vallisaar: "Silmamõõtu vist üldse ei olnud sellel ajal(silmamõõt=leiutis)!?"
Ja mitte ainutl: RAMi vabaõhumuuseumis on Ulrika vanaema talu, Köstriaseme talu. Köstriaseme talu on 100 aastat vana ja muuseumi toodi ta 1959.aastal. Kõnelesin muuseumis paralleelselt Ulrikaga, kes mulle "maja loo" ära rääkis. 40 kilti tallinnast tartu poole, talu krundil, on abihooned veel alles, kuhu U plaanib tulevikus, Rahapaugu korral uue rehielamu ehitada. U üldsegi küsis, et mis nüüd saab: "Tahtsid koguaeg suve. Nüüd on ta kohal. Mis saab? Kus järgmine tantsupidu on?" (Pildil on Rocca Al Mare vabaõhumuusemi Koolimaja. Köstriaseme talu toon varsti ära, nagu ka beebi loomaaia).

Sõitsime Annikaga ilma piletita Rocca Al Marest tagasi kesklinna. Annika magas, mina vahtisin inimesi. Buss peatus ja peale tuli kontroll. Mul hakkas järsku ootamatult naljakas; Annika ei uskunud, kuni oma silmaga kontrolli nägi.
Selgus, et pahempoolne mees elas enne Annika vanavanemaid Annika suvekodus.
Pildil on kolm töötajat, sest vanemad daamid ja kaks meest jäid bussi kädistama ja sädistama, kuigi me neid koos korduvalt pildile kutsusime(ja nad füüsiliselt ei jõudnud pildile).
See on minu esimene väärteo menetlus, mille trahvi ühiku saan teada 27. juunil 2007. Annikal juhtus sama asi kaks nädalat tagasi. Muide! Terve tänase päeva saan ma oma väärteo menetlusega ühistranspordis ilma piletita sõita.

Ja oluline asi ka: Tere tulemast, Kaitseväelane, tagasi.
Aga natuke veel olulisem: tsekkige ometi habet!!
T.

No comments: